2 Mayıs 2016 Pazartesi

35


Ben var ya ben, bugün tam olarak 35 yaşımı doldurmuş bulunmaktayım. 35 (otuzbeş) (XXXV) yaşındayım. Kocaman bir ootttuuuzzz beeeşşşş. İzmir'imin plakası. Nasıl hissediyorum kendimi? Hımmm. 30'dan sonra doğumgünlerimi sevmemeye başladım. Böyle bi hüzünlü, bi ağlak hissediyorum kendimi. Bunda "otuz beş yaş" şiirinin de etkisi var sanırım. Ne öyle yolun yarısı falan ya, canımı sıkmayın benim. Şaka, şaka. Valla yaşımdan falan memnunum ya, bi derdim yok. Belki bunda minyon olmamın, yaşımı göstermiyor olmanın da etkisi vardır. 

Cuma gününden başlayayım anlatmaya. Cuma akşamı film izleyeyim dedim. Film izlemeyi düşününce tavsiye aradığım ilk yer Küçük Joe sayfası tabi ki :) Biraz bakındım, sonra Time Out'da karar kıldım. Kendime bi votka-sprite karışımı yaptım. Ohh, film de çok keyifliydi, çok da güzel oldu. Bak şu duvarda gördüğünüz güpgüzel şeyi aldım kendime, nasıl beğendim, nasıl mutlu oldum. 



Cumartesi günü Urla'ya gittik. Enginar festivaline. Böylesini beklemiyordum, bir kalabalık, bir kalabalık. Öyle ki, Urla'da araba koyacak yer kalmamış, trafik felç olmuş. Arabayı baya bi uzağa park edip yürüdük, tüm İzmir oraya akmış sanırım. Tam bir festival havası vardı, enginarın her bi şeyini yapmışlar, en akla gelmeyecek şeylerini bile. Örnek; enginarlı dondurma :) Konserler vardı, şefler enginarlı tariflerini yapıyorlardı. Müzikler çalınıyor, göbekler atıyorlardı falan. 

Pazar akşamı da doğum günü bahanesiyle bi yere gidip yiyip içelim dedik. Rakı balık yaptık, tıksırıncaya kadar kalamar yedik falan. Rakıdan mı, çok yemekten mi artık gece midemin yanmasından, böyle acayip rüyalardan uyandım durdum. 


Stefan Zwieg'le devam ediyorum okumaya. Olağanüstü Bir Gece'den sonra Amok Koşucusu'na başladım. Ama Satranç'ın yerini tutmadı hiçbiri. İşte durumlar böyle bende. Şimdi ben ortayaşım dimi artık, gençlik gitti gördün mü :)




18 yorum :

  1. Minyon olmak güzel şey, kaç yaşında olursan ol hep çıtır kalıyorsun, tabii benim gibi şişko değilsen :)
    Kutlu olsun yeni yaşın, sağlık, mutluluk, huzur ve bol para getirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen mi şişkosun? Hiç öyle görünmüyorsun ama. Doğumdandır varsa da. Atarsın onları da.Teşekkür ederim Burcu :)

      Sil
  2. Plakaya hoşgeldin!!
    Bana bir arkadaşım söylemişti bunu. Çok hoşuma gitmişti.

    Mutlu yıllar olsun.
    Ben hiç kitap bitirmedim yahu. Çok utanıyorum. Kitap da seçemedim, almadım da.

    Orta yaş değil 35 artık. Emin olabilirsin. Son gençlik yılları bunlar. Rahad ol :D
    Bol su iç.

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yıllar:):)

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifli yazı olmuş. :) Yeni yaşın süper geçsin inşallah, ne diliyorsan getirsin. ;)

    YanıtlaSil
  5. Ayyyyyy mutlu senelerin olsun, sağlık neşe ve bereketli! 35 daha çıtır sayılır. Orta yaşa daha çoook var.
    Adım geçince bir sevinç, bir coşku, görme. Sabahtan beri hep güzel gelişmeler oldu zaten. Bu da tatlının üstüne kaymak oldu bana.
    Enginar festivalinin bu kadar rağbet görmesine çok şaşırdım yahu. Enginar yani. Sebze. Zaten kimin aklına gelmiş ki enginarın festivalini yapmak? Benim gelmezdi. Çilek festivali gelir aklıma en çok. Meyvelerin kokoşudur çünkü. Şımarığıdır.

    Ben de seni minyon canlandırmıştım gözümde.

    Ben de bir ay sonra dolu dolu 45 imi dolduracağım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urla'da enginar bolluğu olduğu için festivalini yapıyorlar. Ben de şaşırdım yaa kalabalığa, enginar sevilmez diye bilirdim :) Ya ben ne yaptım, enginar festivaline gidip çilek aldım :D

      Sil
  6. Ad gününüz kutlu olsun:) Edebiyat öğretmeni bir arkadaşım böyle kutluyor doğum günlerini.

    YanıtlaSil
  7. Olur mu hiiiç?. Bugün face de bir şey dönüyordu. Altmış yaş yolun yarısı diye. Valla çok işime geldi benim. Mutlu nice otuzbeşler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Şaka bir yana uzunluğu kısalığı değil de, sağlıklı olmak en önemlisi. Teşekkür ederim.

      Sil
  8. yazılarını severek takip ettiğim çoğu blogger bir şekilde İzmir'le alakalı oluyor. İzmir'de yaşadığını bilmiyordum ya da unuttum. Çok özledim oraları umarım bu ay ziyaret edebileceğim memleketimi. :) bu arada güzel sağlıklı yılların olsun kitapsız kedi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İzmir ve izmirliler iyidir ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...