23 Temmuz 2015 Perşembe

Yuppiii


Görsel buradan
Dün akşamdan beri öyle bir tatmin duygusu yaşıyorum ki anlatamam. Sınav sonuçları ve itiraz sonuçları açıklandı: 97,917 puanla birinciyim. Hatta İzmir birincisi ve şimdilik öğrendiğim 9 ilde de birinciyim. Hedeflediğimi başarmanın mutluluğunu yaşıyorum. Şimdi sıra mülakatta. Tarih belirlenmedi ama çalışmaya başladım. Eski adıyla torpil, yeni adıyla referans arayışlarına giren rakiplerim var. Yolları açık olsun demeyeceğim. Hak yiyenin boğazında kalır umarım. 

İş yerime geldiğimden beri insanların bakışlarından da anladığım şey şu: zaten bana gıcık oluyorlardı, daha da gıcığım şu anda. Rakiplerimden bir tanesi dışında hiçbiri tebrik etmedi bile. Mülakata kadar kuyusu en derin kazılacak insan rekorunu kıracağım kesin. Kendimi düşünüyorum da, ben olsam birinci olan rakibimi gider tebrik ederdim hiç gocunmadan. Rakiplerim neyse ne, onların diş bilemesini anlıyorum da, rakibim olmadığı halde fesatlık edenlere anlam veremiyorum. 

Her geçen gün insanlardan tiksinmekte ne kadar haklı gerekçelerim oluyor bir bilsen. İfadelerinde gizleyemedikleri sinsilik, yapmacık sırıtışlar, zoraki söylenen kelimeler... Diyorum bir dağ başına gitsem yerleşsem, özler miyim acaba insanları? 


33 yorum :

  1. Ooohhh çok sevindim! İnşallah diğer aşamada güzel geçer de, güzel bir kapak olur şu fesatlara -.-

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy tebrikler tebrikler tebrikler!
    Kitapsız Kedi! Çok sevindim gerçekten. Haydi kutla bunu.
    Bak ne diyicem kaç gündür aklımda, pinterest'te buldum. Aslında iş görüşmesi için yazmışlar ama senin mülakata da cuk oturur diye düşündüm. Olur da sana mülakat sonrası "sizin sormak istediğiniz bir şey var mı?" diye sorarlarsa şöyle diyebilirsin." bu mülakatta içinize sinmeyen bir konu oldu mu?" ya da işte "sizi tereddütte bırakan bir nokta var mı?" anladın sen onu. Niahahahaha nasıl?

    YanıtlaSil
  3. Ah bir de bunu sorarken, arkana yaslanıcan ve kendinden çok emin bir şekilde "ben bir numarayım bebeğim ve bunun farkındayım" gülümsemesiyle söyliycen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Bu söylediğini gerçekleştirebilen olmuş mudur acaba? Kendine güven çok önemli mülakatta, puanım bana o güveni sağlayacak. Amacım tam da buydu işte: elim güçlü girmek. Sonumu çok merak ediyorum :D Trajik bir son yazdırmazlar umarım.

      Sil
  4. Tebrikler. İnsanın emeğinin karşılığını alması ne güzel.

    YanıtlaSil
  5. Süpersin. ..Senin adına çok sevindim. Mülakatta da en iyisini yapacağına eminim. Ne kadar torpilli olurlarsa olsunlar birinciyi kolay kolay harcayamazlar.

    YanıtlaSil
  6. başarılar kitapsız kedi! bence kendine güven diğerlerini de boşver. her ne olursa olsun sen elinden geleni yaptın o yüzden için rahat olsun ve tabi ki pozitif düşün. :)

    YanıtlaSil
  7. canım tebrik ederim, çok iyi puan almışsın, bende sınava girdim 85 aldım, mülakata için hangi dersleri çalışıyorsun ve nasıl çalışıyorsun yardımcı olursan sevinirim, sanırım izmir desin, ben istanbul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gizem. Şimdilik mülakatlarda sorulmuş genel kültür konularına bakıyorum.

      Sil
  8. Çoook tebrik ediyorum, selamlar...

    YanıtlaSil
  9. Oyyy süper, çok sevindim! Tebrik ederim. :) Onca ilde birinci olmak ne demek, helal olsun. ;)

    YanıtlaSil
  10. Hiyyyyy şimdi okudum, nasıl sevindim, ama sen çok hak ettin, inşallah mülakat daha da güzel geçer ve dileğine kavuşursun :) Yuppiii

    YanıtlaSil
  11. Bloğunu takip etmeye başladığımdan beri bu sınav vardı hayatında, çalıştın ve sonuna kadarda hak ettin bu başarıyı bence. Boşver fesatları sen başarının keyfini çıkar artık sınav falan çıktı hayatından özgürsün. Umarım son aşama olan mülakatıda geçer istediğin kariyer hedefine ulaşırsın :) güzel haberlerini bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, ne kadar zamandır sınavdan bahsediyorum. Ben de hak ettiğimi düşünüyorum, umarım dilediğim gibi olur sonuç. Teşekkür ederim.

      Sil
  12. Ay negzel haber! :) Tebrik ederim :)
    Başarının tadını son zerresine dek çıkarmanı dilerim...

    YanıtlaSil
  13. Umarım iyi olan yani Kitapsız Kedi kazanır.

    YanıtlaSil
  14. tebrikler şekerim, mülakatı da alacaksın inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  15. merhabaa , tebrik ederim sınav sonucunuzu ne sıanvı merak ettim doğrusu o kadar çok sınav oluyor ki insan hangisine gireceğini ya da girdiğini bile karıştırıyor bazen :D

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, teşekkür ederim. Çalıştığım kurumda açılan görevde yükselme sınavıydı.

    YanıtlaSil
  17. Tebrik ediyorum :) Ne güzel bir gurur bu :) Özellikle yükselme sınavında çok hoş olmuş :) Dediğiniz gibi şimdi torpil aramalar başlamıştır.. ama sanırım size bu puanla bunu yapmazlar :) Daha güzel başarılarınız olsun
    bende sayfama beklerim
    http://aydanindunyasiburasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  18. Tebrikler, senin adına gerçekten sevindim. Böyle bi ülkede emek verenin kazandığını görmek insana iyi geliyor. Umarım mülakatta istediğin gibi başarılı olur. :)
    Daha önce yorum göndermiştim ama sanırım ulaşmadı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...