25 Şubat 2015 Çarşamba

Çok yoğun işyeri, çok miskin ev hayatı.


İş yerinde görülmemiş yoğunlukta günler yaşıyorum. Ne blog okuyabiliyorum, ne yorum yazabiliyorum. Sağ tarafta okuyorum dediğim kitap var ya, bir ay önce okumaya başladığım ve beni okumaktan uzaklaştıran kitaptır kendileri. Bir aydır hiç kitap okumadım :( 

İş yerindeki yoğunluk geçici bir durum, bunu biliyorum, aslına bakarsan seviyorum da çalışmayı. Yoğunluğu seviyorum. Ama yoruluyorum işte. 

Yılbaşında aldığım kararlardan biri de el işiydi. Hiçbir şey yapmadım. Hatta uzun zaman önce tamamlayıp postaya vermem gereken ufacık bir şeyi bile yapamadım. Sevgili Ayşegül, valla kendimden utanıyorum sana verdiğim sözü tutamadığım için. Bu uyuşmuşluk hissinden kurtulmam lazım. İş yeri tamam koşuşturuyorum da, akşamları evde  candy crush oynamaktan, uyuşuk bi şekilde uzanmaktan başka bir şey yaptığım yok. Eşim harıl harıl piyano çalıyor, ben miskin miskin oturuyorum :( 

Üzüm'ün poposunda bişiler çıktı, iki gündür canım ona sıkılıyor. Geçen gün uzun uzun poposunu yaladığını farkettim. Normal temizlik yalamasından epey uzun sürünce bir terslik olduğunu anladım. Hayatta poposuna falan elletmez, tüy yoğunluğundan bugüne kadar görmedim bile popo deliğini. Dün eşimle baktık zorla, kabarmış poposu, tahriş olmuş gibiydi. Bir pamuğa zeytinyağı yapıp, poposuna sürdük zorla. Kabızlıktan mı oldu acaba :( Eşek sıpası, kuru mamadan başka bir şey yemiyor ki. Yoğurt verdim dün, bir iki dil attı bıraktı. Yaş mamayı bile ıkına sıkıla yiyor. 

Pisinin poposundan da detaylı bir şekilde bahsettiğime göre, yeterince boş zaman bulabilmişim demektir. 

Çalıştığım insanlara sinir olduğunu daha önce söylemiş miydim? İşini düzgün yapmayan insanlara feci şekilde sinir oluyorum. Ağzı bi yerde, götü bir yerde, savsaklayarak çalışıyormuş gibi yapıp, tüm işin içine ediyor, sonra sıvadığı boku ben temizliyorum. Benim en kısa zamanda müdür falan olmam lazım. Yoksa sinirden çatlıcam. Eğer şimdi çalıştığım arkadaşın müdürü olsaydım, anam anam diyim ben sana, tanrı onu korusun :) Elimden çekeceği vardı. Sevilen bir müdür olacağımı düşünmüyorum, hoş, zaten sevilen bir insan da değilim ki :) 

Şöyle bir yerde yaşamam lazım benim.


2 yorum :

  1. Ama ben seni seviyorum :)
    Bu arada miskinlik konusunda eşinle rolleri mi değiştiniz yoksa? Sanki piyanodan önce şikayet ediyordun, ben en azından kitap okuyorum onun hiç bir uğraşı yok diye :)
    Ama seninki yorgunluktandır. Güneşli günlere de kavuştuk mu bi şeyciğin kalmayacak emin ol :)
    Bu arada inşallah Üzüm'ün ciddi bir şeyi yoktur ve inşallah hemencecik geçer gider...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni seviyom ki :)
      Ya hiç sorma, aynen dediğin gibi oldu. Şimdi ben hiçbir şey yapmadan oturuyorum :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...