10 Kasım 2014 Pazartesi

Özlem ve Utanç



Bu sevginin, bu özlemin tarifi yok. Hayranlığım, özlemim her geçen gün artıyor. Özgürlüğünü verdiği bu vatanın şu halinden, şükran ve minnet duyması gerekenlerin bu nankörlüğünden utanıyorum. Tarihte görülmemiş bir mucizeyi gerçekleştirdi, dünya devlerinin üzerine çullandığı fakir bir milletten, bağımsız bir cumhuriyet yarattı. İktidar  sahiplerinden, ona oy veren ve 12 yıldır gözleri bu karanlığı görmeyenlerden utanıyorum. Her geçen gün daha çok özlüyorum, daha çok seviyorum, daha çok utanıyorum. 

7 yorum :

  1. Hepimiz aynı duygular içerisindeyiz. Özlem, sevgi, hayranlık ve onlarla hiç bağdaşmayan bir utanç duygusu...

    YanıtlaSil
  2. 12 yıl selçuk demirel resimleriyle özetlenebilir aslında göler gör edilip parayla, beyinler uyuşturuluyor ve buna kanan vatandaşımız ise meçhulll...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meçhul değil aslında, vatandaşlarımızın neredeyse yarısı. Acı olan da bu zaten.

      Sil
  3. Teşekkür ederim. En kısa zamanda yapmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...