12 Kasım 2014 Çarşamba

Mim

Ms.Grumpy "Tarihin En Kalabalık Mimi" yazısında beni de mimlemiş. Teşekkür ederim. Haydi sorular ve cevaplara geçelim:

Blog açma hikayeniz nedir?
Blog açmadan önce uzun zaman blog okudum. Sonunda ben neden yazmıyorum dedim. İyi ki de açmışım.

Blog isminiz nereden geliyor, neden bu isim?
İçinde kedi ve kitap geçen bir isim istiyordum. Birçok alternatif vardı aslında ama baktıklarımın hepsi alındığı için Kitapsız Kedi'de karar kıldım.

Hangi mevsimi seversiniz, bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Bahar mevsimi. İlkbahar ve sonbahar. Başlangıçları ve yenilenmeyi çağrıştırıyor. Doğanın renk ve şekil değiştirmesini izlemeye bayılıyorum. Sonbahar renklerini ve kurumuş yaprakları ezdiğimde çıkan sesi çok severim.  




Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Eyeliner. Kırmızı ruj, çok kadınsı. Bense hiçbir zaman çok kadınsı, çok seksi, çok dişi olamadım. 

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
İçimden geleni, içimden geldiği gibi yazma, paylaşma özgürlüğü kazandırdı. Bir rahatlama aracı olarak blog tutmak diye bir tanım bile yapılabilir. "Dök içini rahatla" yerim burası. Onun dışında çok güzel insanlar tanımama vesile oldu. Yüzyüze olmasa bile, yanyana olduğunu hissetmek güzel. Geçmişi okuyup, kendine uzaktan bakabilmek de güzel. Bloğumu seviyorum :)

Kitap okumak mı, bir şeyler yazmak mı?
Kitap okumak öncelikli olmak üzere ikisi de güzel. Okumadan yazmak pek hoş sonuçlar doğurmuyor zaten.

Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Şiire bir türlü ısınamadım. Onun dışında roman olur, hikaye olur, biyografi olur, hepsini seviyorum.

En çok etkilendiğin film?
Film izlemeyi çok seviyorum. Etkilendiğim film sayısı da çok fazladır ama mutlu olmak istedikçe "Amelie" yi izlerim ve de çoook severim. 




Hangi tür kitap, film?
Vampirli mampirli ve fantastik tür dışında kalanlar. 

Öğrenci olmak mı, iş hayatı mı?
Mümkünse ikisi de değil. Sevdiğim bir işi yapmıyorsam -ki kahretsin o azınlığın içinde değilim- para çıksa bi yerlerden, bir orman evi alsam, eksem, biçsem, hayvanlarım olsa, bir hamakta kitap okuyarak geçse günlerim...

Kitap okumak mı, film izlemek mi?
İkisi de, ama kitap okumak daha ağır basıyor.

Klasik giyinmek mi, spor giyinmek mi?
Spor giyinmek. Ama işim gereği maalesef hep klasik, hep sıkıcı, hep rahatsız :(

Almaktan asla vazgeçemeyeceğin şey?
Kitap.




En sevdiğiniz yemek nedir?
Makarna.


En sevdiğin dizi?
Hiçbiri. Dizi kültürüm sıfır. Hiçbirini bilmiyorum. 

Özel bir yeteneğin olsa, ne olmasını isterdin?
Resim yeteneğim olmasını çok isterdim. Karşı blokta oturan bir komşumuz var, teyze resimlerini balkonda yapıyor genelde. Onu dikizliyorum perde arkalarından hayranlıkla. Özel bir yetenek deyince zihin okumak falan der insanlar ama hayalde bile gerçeklikten kopamıyorum işte, ne yapayım. Ayrıca zihin okumak hiç istemezdim, insanların davranışlardan bile yapaylık sezip rahatsız olurken, bir de zihinlerini okusam, iyice yaşanmaz hale gelirdi eminim bu dünya benim için. 

Hasta olmanın en kötü yanı?
Benim için en kötü yanı boğaz ağrısı. Hapşırmak, öksürmek, sümkürmek falan değil de boğazımın ağrımasından nefret ediyorum. 

Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?
Sadece kitaplar için yazılı liste tutarım, diğerleri aklımdadır. 

Mimi, Burcu'ya ve Jardzy'e postaladım gitti. 


8 yorum :

  1. Bir kaç sorum var: bir: ormandaki evde tek başına bunalmaz mısın bir süre sonra? iki: resim yapan teyzeyle hiç konuştunuz mu? tanışıyor musunuz? ben olsam tanışmanın yollarını arardım. Belki sana ucundan öğretirdi bildiklerini. Resim yapmak öğrenilebilir bir şey hem. Yetenekli olmayı o kadar gözünde büyütme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehir hayatına alışmış bünye uyaran eksikliği yaşar mı, yaşar belki de. Tek başıma değil, eşimle, kedimle, köpeğimle, ineğimle, hatta atımla, eşeğimle olmak isterim :) Çok bunalırsam şehre iner bi kaos havası solur, şükürlerle dönerim, güzel olur be.
      Resim yapan teyzeyle konuşmadım. Hiç o yönde bir girişimimde olmadı :(

      Sil
  2. Teşekkür ederim canım :)
    Yarın yapıcam bu mimi ama bildiğin kopyala yapıştır olacak. Neden bütün cevaplarımız aynı ki :)

    YanıtlaSil
  3. Beklediğimden daha fazla ortak yönümüz varmış.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Kitapsız Kedi harika olmuş :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...