29 Nisan 2014 Salı

Sabır, sabır ya sabır...


görsel için kaynak
Biliyorum, bunlar da geçecek. Sıkıntılar yaşandığı an hiç bitmeyecekmiş gibi gelse de, her şey geçiyor işte. Son zamanlarda hep karamsar şeyler yazıyorum değil mi? Babamın sorunu geçmedi bir türlü. Ameliyatın üstünden 1,5 ay geçti. Geçen gece yine idrar yolu tıkandı. Şiddetli sancıyla gittik yine hastaneye. Kosssskoca üniversite hastanesinde, sonda takarken kullanılan jelden kalmamış. Gece gece kafayı yememek elde mi? Nasıl olur diyoruz, sonda takılmıyor mu, acilden alın gelin diyoruz. Hastanenin tümünde olmadığını söylüyorlar. Gerçekten insan kafayı yiyecek gibi oluyor sinirden. Nöbetçi eczane aradı eşim. Eczanede de yokmuş iyi mi? Hayat gerçekten bizimle oyun oynuyormuş gibi hissediyorum çoğu zaman. Depodan istediler, bir saate gelir dediler. Altı üstü 4 liralık bir jel. Ege bölgesinin en büyük üniversite hastanesinde jel yok. İnanabiliyor musunuz? 

Sonuç olarak, babama tekrar sonda takıldı. Dün de pataloji sonucunu doktora göstermeye gittik. Sonuç beklediğimiz kadar sevindirici değil. Kanserli bölge tam olarak çıkarılmışsa da, nüksetme ihtimali var dedi doktor. Her 3 ayda bir kan değerlerine bakılacak ve büyük olasılıkla 1,5 ay sonra ışın tedavisi görmesi gerekecek. İdrar yolunun tıkanması konusu da, ilk kez karşılaştığı bir durummuş. Hiçbir ameliyatı sonrası, bu kadar zaman geçtikten sonra sonda gereksinimi duyulmamış. Bizim marjinal şansımız :) Düşük olasılıkları çekiyoruz nedense. Cuma gününe kadar sondayla duracak, cuma tekrar gidilecek ve tıkanıklığın neden olduğu araştırılacak.

Cuma günü doğumgünüm. Canım eşim bana akıllı telefon almış, şimdiden verdi. Benim için, aldığım bir malın, eşyanın kullanım süresi, bir yenisi çıkana kadar değil, o eşya artık kullanılmaz hale gelene kadardır. Canım benim, kendisi de biliyor bu durumu aslında ama almış işte. Benim de akıllı telefonum olsunmuş :) Olsun bakalım. Buradan aşkıma çok çok ama çok teşekkür etmek istiyorum. Canım eşim, sen benim biriciğimsin, desteğim, mutluluğumsun. Benim iyi yürekli, yakışıklı kocam, seni çok seviyorum. İyi ki varsın...

Üzüm'e gelelim, durumu daha iyi. Cesaret edip götüremedim veterinere. Götürmek istemedim aslında. Çünkü koyulan kesin bir teşhis yok, kesin bir tedavi ve çözüm önerisi yok. Krem ve hap verildi, onlar kullanıldı. Şimdi ben tekrar götürsem aynı şeyleri yaşamaya gücüm yok. Günde bir saat kadar yakalığını çıkarıyorum, yalanmasına izin veriyorum, biraz rahatlıyor, bu sırada gözümün önünden ayırmıyorum ki yine yaralamasın kendini. Yara yeri tamamen iyileşti ama orada hala tüy çıkmadı. Bir süre daha yakalığı çıkarmayacağım. 

Durumlarım böyle şimdilik.

8 yorum :

  1. Sevdiklerin ve seni sevenler için güçlü durmak zorundasın...hayat bazen sınar böyle...ama sen de biliyorsun geçecek...ne şanslı ki babacığının sizin gibi evlatları var...Allah ona biran önce sağlığına kavuşmayı nasip etsin...ve Allah kimseyi hastanelere mecbur etmesin...sağlıkta yaptıkları reform bu işte, üç kuruşluk jel bile bulunamıyor ki hayati öneme sahip bir şey...canımız kimlere emanet...allah gerçekten sabır versin size...yapabileceğimiz bir şey olursa söyle lütfen...gece gündüz hiç farketmez...
    Üzüm'ün de daha iyi olmasına sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu, teşekkür ederim, söylemen, düşünmen bile mutlu etti beni. Sağol.

      Sil
  2. Son zamanlarda hep karamsar yazıyorum demişsin de yazmakta da gayet haklısın. Bazen her şey üstüste geliyor gerçekten. Ha çözüldü ha çözülecek diye beklerken yeni yeni aksilikler çıkıyor. En önemlisi sağlık, umarım baban da kediciğin de çok çok kısa zamanda sağlığına kavuşur, sıkıntılarınız dağılır. Allah'ım bir daha yaşatmasın böyle kötü günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resimli günlük, teşekkürler. Gerçekten en önemli şey sağlık, gerisi fasa fiso.

      Sil
  3. Yukarıdaki yorumlarda da var ama ben de bir daha tekrar edeyim, geldi mi üst üste gelir her şey... Bir dönem olur, her şey öyle iyi gider, öyle tıkırındadır ki... Ardından yine her terslik üst üste gelir... Her şey geçecek, babacığın da sağlığına kavuşacak...

    Hastalıklar sırasında yakınlara düşen en önemli şeyler, morali yüksek tutmak ve bol bol sarılmak-destek olmak... Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kızlı Erkekli Kedili. Umarım kısa sürede düzelir her şey.

      Sil
  4. Aklımdasın Kitapsız Kedi, zor günler geçsin, doğum gününle birlikte güneşli, ferah günler başlasın!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...