5 Nisan 2014 Cumartesi

Pamir'le ölen vicdanlar...

Dünden beri gündemin ilk sırasında yer alan bu küçük çocuğu duymayan kalmamıştır. 3,5 yaşındaki Pamir 30 saattir evinin çevresindeki tüm alanda, ormanlarda aranıyordu. Kilometrelerce alanda aranan minik Pamir, 30 saat sonunda komşu bahçesindeki havuzda ölü bulundu. 

Babasının Twitter'da kayıp ilanını duyurmasından sonra Twitter'da hep en üstteydi başlık. Dünden beri okuduklarım bana bir kez daha gösterdi ki, ülkemiz ciddi bir ayrışmanın içinde. Pamir'in ailesinin alevi olmasından tutun, Pamir'in kurtarılması için orada toplanan ve amaçları sadece küçük bir çocuğu bulabilmek olan insanlara gezici, eylemci gibi sıfatlarla saldırılmaya çalışılması gibi aklın almayacağı her türlü acayip tweet okudum.

3,5 yaşındaki bir çocuğun ölümüne bile "bizden - bizden değil" olayı olarak bakabilen organizmalar var. Büyüseydi de, gezide polis mi taşlasaydı diyeninden tutun, burada yazmaya bile utandığım şeyler okudum. Zihinleri nasıl bir pislik batağına saplanmış ki bu insanların, küçük bir çocuğun ölümünü bile siyasi malzeme haline getirebiliyorlar. 

Son olarak "Ali, Mehmet, Abdullah bitti de çocuğa hayvan ismi koymak da neyin nesi" diyen embesile söylemek istediğim bir şey var. Kastettiğin hayvanın adı tapir, gerizekalı. 

Ülkemizi bu hale getirenlerin en kısa sürede belalarını bulmalarını yürekten temenni ediyorum. Pamir'in ailesine de sabır diliyorum.

3 yorum :

  1. Biz ne kokuşmuş bir millet olup çıkmışız hala inanamıyorum. Vicdansızlıkta sınır yok. Dilerim acıların en büyüğünü dünya gözü ile yaşarlar.

    YanıtlaSil
  2. Ölümü çok üzücü ama senin de dediğin gibi sonrasında geçen diyaloglar korkunç! İnsanın aklı, kalbi, mantığı almıyor...

    YanıtlaSil
  3. dilerim allah en kısa zamanda cezalarını verir
    toplum olarak sonumuz kötü :() hemde çok

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...