23 Mart 2014 Pazar

Yeter artık yeter lannnn


Ne biçim bir ülkede yaşıyoruz yaa. Bu atraksiyona dayanmıyo artık bünyem benim. Depresif, şizofrenik,  psikopat olucam az kaldı. Yakında toplu intiharlar başlıcak böyle giderse. Her dakika gündem değişir mi kardeşim. Her dakika yeni bir pislik çıkar mı yaa. Valla camı açıp yeterrrrr diye bağırasım var. Al şimdi de savaş çıkaracak neredeyse kendi olaylarını örtmek için. Yatıyorum, kalkıyorum, yeni bir ses kaydı. Bakalım bugün kimlerin pislikleri dökülmüş, saçılmış diye uyanır oldum. 

Cidden merak ediyorum, şu anda dünya üzerinde bu kadar sık gündem değiştiren bir ülke var mıdır? Kafayı yememek elde değil. Bazen amannnn diyorum, canımı sıkıyorum da ne oluyo sanki, boooşverrr. Sonra yine boktan bişiler oluyo, sinirim zıplıyor. Biraz mutlu olacak gibi olsam yine bir şeyler çıkarıyor sayın uzun adam. 

Twitter, mwitter kazıcam hepsini dedi. Hadii yaaa, o kadar da değil dedim evde sırıta sırıta. Anaa bir baktık aynı gece dediğini yapmış. Ben ki bilgisayardan pek anlamam. Şu an DNS, VPN bilmem ne hepsini öğrendim sayesinde. Twitter'a 1,5 senedir hiç girmeyen ben, sırf bu yüzden yazıyorum valla.

25 Martta ne çıkacak ciddi anlamda merak ediyorum. Mitinglerde falan habire yatak odasından bahsediyor, bu kadar lafın üstüne şahsen +18'lik görüntüler bekler hale geldim. Adam resmen kendi icraatlarını! hasır altı yapmak için savaşa bile sürüklücek ülkeyi göz göre göre. Bir de alkışlıyorlar bu hüloğğcular bunun savaş çığırtkanlığını. Gidin madem efendim siz savaşın, hazır kefenle falan gidiyorsunuz mitinglere. Gidin o bayıldığınız muhaliflerle birlikte allahuekber, hüloğğğ nidalarıyla kelle kesin. Toplanın gidin arkadaşım, ülke temizlenir belki. Nasıl bir kafa var bunlarda yaa, alkışlıyorlar. 

6 yorum :

  1. Bence de yaaa o kefenle gezenler gitsin savaşsın...ordan da cennete mi giderler artık cehenneme mi bilmem yolları açık olsun....

    YanıtlaSil
  2. Benim de artık beynim daha fazla skandal, konu, haber almıyor! Şu seçimler bitsin, kim ağzımıza ne yapıyorsa yapsın, ölelim. İşkencesi bitsin en azından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet resmen işkence oldu bu durum ama ölmeyelim be Kızlı Erkekli Kedili. Yaşayalım ve özgürlüklerimiz için, haklarımız için direnelim.

      Sil
  3. Dur daha umudumuzu kaybetmenin sırası değil şimdi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Ceren ahhh, ülkede herkes bunalımda valla. Ne olacaz bilmiyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...