13 Aralık 2013 Cuma

Gerzeklikte sınır tanımamak


Burdur'da fazlasıyla zeka yoksunu bir vatandaşın canı sıkılmış. Vakit geçirmek için de ava çıkmış. Ve fotoğrafta gördüğünüz üzere nesli tükenmek üzere olan güzelim vaşağı vurmuş. Devamı haberden kopyalıyorum ; Hüseyin D.’ye, 6 bin TL tazminat, avcılık belgesi olmadan avlandığı için 437 TL, koruma altındaki hayvanı avlamaktan 291 TL, avlanma süreleri dışında avlanmaktan 291 TL ve yasak alanda avlanmaktan 291 TL olmak üzere toplam 7 bin 310 TL idari para cezası uygulandı. 

Koruma altındaki hayvanı avlamaktan 291 TL ceza. Bu adam 7 bin değil 100 bin verse ne olur? Hayvan öldü gitti. Bu adamlar nasıl canlılar? Evde otururken "off canım sıkıldı, gideyim de biraz hayvan gebertip vakit geçireyim" mi diyorlar? 

Oyy, oyy ne diyeyim ben daha. Küfür kapasitem yetmiyor ki hissettiklerimi karşılamaya.

3 yorum :

  1. Ay nce eşek şimdi bu, deliricem :/ Kocam da bana okumasana! diyip duruyor offff okumasam olmayacak sanki böyşe şeyler.. Bu arada bu vaşaktan geçen ay bitane daha mı avlanmıştı, ben mi yanılıyorum? :( Avcı da "bana saldıracaktı, kendimi korumak için vurdum" diyip kurtulmuştu cezadan, bunlar akıl edememiş o kadarını neyse ki, beter olsunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, 1 ayda ikinci vurulan vaşak. Ve ikisi de Burdur'da. Eşim de bana aynısını söyler hep. İzleme şöyle şeyleri, okuma. Okumayıp, görmeyince yaşanmasa keşke.

      Sil
    2. Dayanamıyorum ben böyle şeylere.. Hayır onca savaş vs medyada devamlı ama bu hayvan hakkı ihlalleri, katliyamlar falan benim zayıf noktam :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...