31 Ekim 2013 Perşembe

Adem'le Havva'nın Güncesi - Mark Twain




Adem'le Havva'nın güncesi, erkek ile kadın arasındaki düşünce farklılıklarını mizahi bir dille anlatan bir öykü. Bunun dışında kitapta 6 tane daha öykü var. Adem'le Havva konusu bana da her zaman ilginç gelmiştir. O yüzden aldım zaten bu kitabı da. Hoş, eğlenceli bir öykü. Ama çok beğendiğimi ya da hayran kaldığımı söyleyemem açıkçası. Kitap bir şey kattı mı bana, ya da sürükledi mi, hayır. Kısacık bir kitap olmasına rağmen elimde sürünmesinin nedeni de budur. Bir yandan bitse de yeni kitabıma başlasam bir an önce diye düşünürken, bir yandan da ilerleyememek kötü. Mizahi kitaplar çok da okuduğum türlerden değil, belki de bu yüzden yadırgadım. Kitabı okurken sürekli bir "ee nolmuş yani" diye boş boş bakarken buldum kendimi. Sanırım benim türüm değildi. Kimseyi kitaptan ya da yazardan soğutmak istemem. Zaten kötü olduğunu da söylemem, gayet eğlenceli bir dili ve anlatımı var. Ama dediğim gibi  benim türüm değilmiş sanırım. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...