21 Temmuz 2013 Pazar

İzmir Seyirtepe

Fırsat sitelerine sık sık göz atarım. Bugüne kadar pek çok şey de aldım. Ama sanırım aldığım en iyi kupon Seyirtepe'de balık keyfiydi. Bugüne kadar buraya gitmemiş, bu güzel manzarayı görmemiş olmama üzüldüm. Körfezi tüm detayıyla tepeden izliyorsunuz. Gittiğimizde güneş batmamıştı. Gündüzü de, gecesi de ayrı güzel gerçekten İzmir'in.




4 çeşit mezemiz geldi önce. Balıklarımız geldi sonra, yanında içeceklerimizle. Sonrasında da kocaman bir porsiyon incir tatlısı. Bu kadar güzel beklemiyordum açıkçası. Her şeyiyle tam ve doyurucuydu. Bu manzara eşliğinde 2 kişinin balık, meze, içecek ve tatlı yemesi sizce ne kadara patlar. Gerçek fiyatlarını bilmiyorum ama ben 40 liraya aldım bu güzelliği. Şimdiye kadar aldığım en güzel fırsat kuponuydu diyebilirim. 


Seyirtepe hakkında yazılanları okudum buraya yazmadan önce. Birkaç blog sitesinde rastladığım yorumlar hep olumsuzdu. Ben hiçbir olumsuzlukla karşılaşmadım. Garsonlar son derece ilgiliydi, yemekler lezizdi, ortam temizdi ve en önemlisi gerçekten mükemmel bir manzarası vardı. Kesinlikle görülmeli, gidilmeli. Hele ki İzmirliyseniz ve dışarıdan misafirleriniz varsa güzel İzmir'i göstermenin en keyifli yolu onları Seyirtepe'ye götürmek.

Şirin mi şirin misafirlerimiz de vardı. Nereye gitsem etrafıma topladığım kediler ve köpekler. Şu bakışa kim dayanabilir ki.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...