17 Haziran 2013 Pazartesi

Öylesine bir yazı...


Ekmek yememeye, kola içmemeye, spor yapmaya karar vermiş bulunmaktayım. Dün gece aç bilaç uyudum :) Saat altıda akşam yemeğimi ekmeksiz yedim ve sonrasında hiçbir şey yemedim. Saat dokuzda çok feci acıktım ama  tuttum kendimi. Dolaba baktım durdum, mutfağa girdim çıktım ama yemedim bir şey. Su içtim ve aç bilaç uykuya daldım. 

Kilolu değilim aslında, 50-51 kiloda gelip gidiyorum ama sıkılaşmam lazım. Löp löp oram buram, hiç sıkı değil. 48 olsam ve biraz sıkılaşsam tamamdır. Akşamları 15-20 dakika kadar spor yapsam yeterli olur diye düşünüyorum.


Haftasonu Sahilevlerine gittik. Kocacım balık tutmaya çalıştı, ben de yürüyüş yaptım. Güzel yürüdüm ama, bacaklar  baya ağrıdığına göre işe yaradı. Pazar günü de temizlik faslı vardı. Havalar ısındıkça hiç çekilmiyor temizlik. Sanki soğukken çekiliyor da :) Temizlik iş bölümümüz şöyle ; eşim süpürgeyi yapar. Ben ortalığı toplar, yerleri paspaslar ve toz alırım.  Pisiciğim de temizlik bitene kadar yatağın içine girer saklanır, sonra çıkıp göbişini sağa sola devirir. Eşim her temizlik yaptığında Üzüm'e acayip sinir olur ve söylenir. Söylediği şey de hep şudur; "hep bu kedi yüzünden, o olmasa ayda bir temizlik yaparız, evimiz tertemiz kalır, traş ettirelim şunu bla bla bla..." O da garibim, hışmından korunmak için temizlik boyunca etrafta görünmez, bir yere saklanır.

20 Haziran evlilik yıldönümümüz. Ne yapsam, ne alsam bilemedim bu sene. 4. yılımızı dolduruyoruz. Zaman gerçekten çok çabuk geçiyor be. Evlilik yıldönümlerinde değil de, doğumgünlerimde çok sıkılıyorum artık. Hiç sevmiyorum doğumgünlerimi. Yaşlanıyor olmak değil de derdim, üstümdeki çocuk baskısının arttığını düşündükçe fena oluyorum. Çocuk mevzu derin bir konu. Daha sonra detaylıca yazayım onu da. Bu seferlik biraz ordan biraz burdan, ortaya karışık bir yazı oldu. Olsun varsın. Burası benim mekanım :) Nasıl istersem öyle olsun...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...